Haydar Dümen

Cuma, Haziran 29, 20120 yorum

Haydar Dümen

kız arkadşımın kızlıgı gitmiş midir?

mrb sürtnme yolu ile çok ufak bi şekilde penisim kız arkdşımın vajinasına girdı 1 cantim felan ama hemen 5 saniye sonra 10 15 saniye kan aktı damlalar halinde kız arkadşımın kızlıgı gitmiş midir. 1 gün sonra yumurtalılarında az bi agrı oldugunu söledi cwp bkliyorum.



penisimin derisinde küçük noktalar var

penisimin derisinde küçük noktlar var bazı yelerde çok bazı yerlerde seyrek .bazıları koloni gübi sıra halinde dizilmişler bu noktalar baş kısmında yok.kaşıntı oluyor.kıl kurdu olabilir dedim kendi kendime çünkü çok zayıfım 17 yaşındayım tırnak yiyiyorum .bazı noktacıklar sıkılcak gibi oluyor sıkınca beyaz ip gibi birşey çıkıyor ama hepsinde bu olmuyor diğerleri daha küçük lütfen nedir ne yapmam gerekir söyleyin.teşekkürler


ben mastürbasyon yaparken başım dönüyor

Hocam ben mastürbasyon yaparken başım dönüyor.. 14 Yaşına girmiş erkeğim.Elimi penisimi sürer sürmez o ilk anın verdiği zevk yüzünden bir anda bilinçaltım gidip geliyor.. Elim hareket etmeye başladığında ise sürekli olarak gözüme perde iniyor sanki… Birde orgazm sırasında neredeyse bayılacak duruma geliyorum, çoğu zaman boşaldığımın farkına bile varamıyorum.Zevki doruk notaya getirdiğimde gözlerim kapanıyor ve başım hafif öne eğiliyor sonra neler oluyor yahu derken bir bakıyorum elimde süt var..


Sizce kızlık zarım bozulmuş mudur. Lütfen yardım edin

Ben 16 yaşında genç kızım. Sevgilimle 2 ay öncesinde bir ilişkiye girdik ve onun penisi benim vajinama biraz girdi. Cok ağrı hissetmedim biraz acıdı. Ilıskıye gırerken vajinamdan kan gelmedi ama daha sonra tuvalete gittiğimde biraz kan geldi. Sizce kızlık zarım bozulmuş mudur. Lütfen yardım edin .



esimle karı koca olamadık ben kendimi sıktıgımdan olmuyo

hocam ben 8 yıllık evli bir genc kızım yasım 17 hala esimle karı koca olamadık ben kendimi sıktıgımdan olmuyo ama elimde degil rahat bırakamıyorum kendimi ne yapmalıyım gitmedigimiz doktorlar kalmadı bide sizın gorüşünüzü alıyım dedim soruma hemen cevap verirseniz sevinirim



kızlıgım bozulmusmudur acaba
Ben 18 yasındayım nsanlıyım nısanlanmadan once nısanlımla on sevısme yasdık ve parmagının yarısını cınsel organıma soktu o gun bırsey yoktu bırgun sonra kanamam geldı lavaboda az bırse kızlıgım bozulmusmudur acaba.




hamile kalma ihtimali var mıdır?

merhabalar bir hafta önce kız arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdik. boşalmadım ve ilişkiden sonra yıkandık. Kız arkadaşımın ilişkiden 3 sonra adet görmesi gerekiyordu fakat 4 gün gecikti. Ben psikolojik olduğunu düşünüyorum ama o hamile kalma ihtimalini düşünüyor. Son 2 gündür sag kasıgında ağrı oldugunu söledi. Acaba hamile kalma ihtimali var mıdır?


mastırmasyon yaparken penisim kırıldı

3 sene önce mastırmasyon yaparken penisim kırıldı ama utanıp doktora gidemedim bu sene doktora gittim bana seni ameliyat edemem aradan 3 sene geçmiş dedi bir profösör doktora gözükmemi söyledi ne yapmam lazım tedavi olabilecekmiyim morelim cok bozuluyor



libido çok yüksek ben de bu yüzdeen her gün masturabasyon yapıyorum

merhaba hocam;bir tıp ögrencisiyim aslında,ne derler ona libido çok yüksek ben de bu yüzdeen her gün masturabasyon yapıyorum dayanamadan.hiç ilişkim olmadı.farmakolojik yöntemlere başvurmayı düşünüyorum antilibidal ilaçlar kullanmayı düşünyorum çünkü bu tıp ögrencilğime,hafızama ve derslere konsantre olmam açısından zarar veriyor.sizce ilaç kullanmalı mıyım yan etkileri de var tabi ama bu hormonal dengesizlik ruh halime çok zarar veriyor cevabınız için şimdiden teşekkürler



Acaba kızlık zarım bozulmus mudur? Çok endişeliyim

merhaba hocam ben emin olamadıgım bi konuda sizden yardım istiyorum 20 yasındayım erkek arkadasımla yakınlastık ama tam ilişkiye giremediğimiz halde benden cok hafif pembemsi bir kan geldi cok az acaba kızlık zarım bozulmus mudur?cok endişeliyim cevaplarsanız cok sevinirimm iyi çalışmalar



Eşim şeker hastası 2 yıldır ilişkiye giremiyoruz

38 Yaşındayım.Eşim 41 yaşında.Eşim şeker hastası 2 yıldır ilişkiye giremiyoruz.Doktora gittik ama kötü sonuç çıkmadı hiç.Sizce sebebi ne? Hocam…



Kız arkadaşım hamile oldugunu söylüyor olabilir mi bu?

Merhabalar,

benim sorum su, iliskiye girmedende bir bayan hamile kalir mi? Kiz arkadasimla iliskiye girmedik, sadece cinsel organimin basi ile vajinaya giris yaptim, ama bosalmadim sadece kayganlastirici sivi geldi, ama kiz arkadasim bosaldi, simdi bana hamile oldugunu söylüyor olabilir mi bu?
Acil Cevap bekliyorum lütfen…




erkek arkadaşımla sevişirken 2 damla kan geldi

Nehir diyor ki:

merhaba,ben erkek arkadaşımla sevişirken 2 damla kan geldi,ama ben birlikte olmadık diyorum,sürtünme vardı….bu olaydan 2 gün sonra adet oldum .o iki damla kan adet öncesi kanamamıydı yoksa kızlık zarım bozulmuş mudur?kan rengi kırmızı


ilişkiye girerken eşimin penisi küçülüyo

Çaresiz diyor ki:

mrb hacam ben 3 aylık ewliyim.eşimle ilişkiye girmekte zorlanıyoruz.eşimin sertleşme sorunu var bide ilişkiye girerken eşimin penisi küçülüyo. eşim bunu cok kafasına takıyo uzuluyo tavsiye edecegniz bi sey varmı cwp beklirorum hocam şimdiden teşekur ederim..



zevk suyu hamile bırakırmı

candan diyor ki:

hocam ben 20 yaşındayım erkek arkadaşımla ilişkiye girdkten sonra midem çok bulanıyo ve zevk suyu hamile bırakırmı?şimdiden çok teşekkür ederim



Dertli – Hemen tahrik oluyorum

merhaba hocam ben 20 yaşında bir genç kızım.benim sorunum şu;çok çabuk tahrik oluyorum aslında olduğumu sanıyorum sürekli bilinçaltında bişeyler var gördüğüm ufacık bi sevişme sahnesi veya cinsellikle ilgili konuşulan bi konuda hemen kötü hisseediyorum kendimi.ramazan ayı yaklaşıyor ve ben rahat bi şekilde oruç bile tutamıyorum namaz kılmak istiyorum ama her an tahrik olduğum ve abdestimin bozulduğu düşüncesiyle bunuda yapamıyorum… lütfen bana yardım edin bunun gerçekten psikolojik olduğunu biliyorum ama bu konuda herhangi bi yardımda bulunbamıyorum kendime… saygılarımla…


Gizli – Zor Boşaldım

merhaba hocam, öncelikle ciddi bir konuda yazıyorum dalga geçmek gibi bi amacım yoktur. fazla uzatmadan soruya geçiyim.
2-3 gündür mastürbasyon yapmıodum tuvalete gidi idrar yaptıgım zaman meni geldi. bir kaç gündür yapmadıgım için oldugunu düşündüm ve masturbasyon yaptım ancak, daha önce yaptıklarımdan farklı olarak zevk alamadım ve acı çektim, birde zor boşaldım.
bu normalmidir bekliyim miyada bir ürologa gidiyim mi ?
şimdiden teşekkür ederim

Yukarıdaki soru sitemizdeki Haydar Dümen Gizli kullanıcısından gelmiştir, konu hakkında bilgisi olanlar, başından böyle birşey geçmiş olanlar Haydar Dümen Gizli kullanıcısının yazısına cevap verebilir. Cevap vermek için tıklayın.


Özlem – 22 yaşında bir kızım, boşalamıyorum.

merabalar haydar hocam.ben 22yaşında bir genç kızım , bende şimdiye kadar hiç sperm akıntısı boşalma gibi hiçbir durum olmadı? diğer kız arkadaşlarım haftada iki üç kez mastirbasyon yapım boşalıyorlar zevk alıyorlar .ama ben bu yaşıma geldim bende bir damla bile sperm akıntısı olmadı neden olabilir acaba hocam . bana bir yol gösterin …

Yukarıdaki soru sitemizdeki Haydar Dümen Özlem kullanıcısından gelmiştir, konu hakkında bilgisi olanlar, başından böyle birşey geçmiş olanlar Haydar Dümen Özlem kullanıcısının yazısına cevap verebilir. Cevap vermek için tıklayın.



Merve – İlk ilişkide kan gelmedi ?

merhaba hocam,ben 2 yıl önce nişanlıydım ve nişanlımla ilişkiye girdik bır kac defa hıc kan gelmedi,doktor esnek ılerıde oldugunu ve dogumla bıle bozulabılecegını soyledııgı halde nişanlım beni terkettı..şimdi yakında başka bırıyle evlenıyorum ve çok korkuyorum acaba doktor bana yalan söylemiş midir lütfen yardım edinn?? teşekkurler..





Derinn – Sürtünme ile seviştik hamilemiyim ?

merhaba hocam ben 26 yaşında genç bir kızım.erkek arkadaşımla 1 ay önce seviştik.üzerimde iç çamaşırı vardı ve boşaldığında vajina girişine gelip gelmediğinden emin olamadım birkaç gün sonra adet oldum ama bu ay adetim birkaç gün gecikti.hamile kalmış olabilir miyim lütfen bana yardım edin.şimdiden teşekkürler


Çaresiz – Erken Boşalma Sorunum Var


hocam 3 yıldır evlıyım 27 yasındayım bende erken bosalma var bırde bır defa dan sonra baska yapamıyorum istiyorum ugrasıyorum ama olmuyor hangı doktora gıdecegımı bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tesekkurler.


Deniz – Bacak arasına boşaldı hamile kalırmıyım

16 yaşında genç bir kızım erekek arkadşım
bacğımın arsına boşaldı diye hatırlyorum ama çok korkyorum sizce hamile kalırmıyım lütfen yardımcı olun ve sizi bekliyorum hocam



Avni – İlişkiye girmeye utanıyorum

sayın hocam 19 yaşındayım penisimin ereksiyon hali 11-12 oluyor en fazla çok kafama takıyorum ve ilişkiye girmeden önce çok utanıyorum ilerki yaşlarda penisim büyürmü ? lütfen yardım edin



Ela – Hamile kalma ihtimalim nedir?

17 yaşında genç bir kızım erkek arkadaşımla ilk defa ilişkiye girdik. ilk girdiğimizde korunmadık benden az bir kan geldi ama içine boşalma olmadı kızlık zarımın bozulduğunu düşünüyorum kızlık zarım bozulduysa hamile kalırmıyım? bu konuda çok endişeleniyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim.

Bu yazı daha önce counter kişi tarafından okundu.
Share this article :

Yorum Gönder

Yorumunuz bir yönetici tarafından denetlenim uygun bulunduğu taktirde yayınlanıcaktır...

 
Destek : Erdal İlgin | Copyright © 2011. iddaa - All Rights Reserved
iddaa . .Erdal İlgin
Proudly powered by Blogger